Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vladimir Kostić: Vučićev dijalog o Kosovu je dobra ideja - mora se staviti tačka na ratne pokliče političkih elita

Komentari (79) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 29 jul 2017 09:19
Risto
Gde to plašljivi mozgić prepoznaje ratne pokliče? Niko ni od komentatora nije rekao da se latimo oružja i krenemo na Bondstil. Jasno je i onom što ga je ova vlast primorala da se bavi samo inventarisanjem kontejnera za goli život, da sami nemamo snage za rat sa daleko nadmoćnijim fašistima. Ali, valjda nismo toliko u deficitu dostojanstva pa da stavljamo potpis na nezavisnost Kosova, koje su nam oteli bombardovanjem, terorom, progonom i pogromom. I na sve to SANU moljac nam sugeriše podršku ludačkom solilokvijumu da se maskira u unutarnacionalni dijalog.
Preporuke:
161
3
2 subota, 29 jul 2017 09:22
Milomir Zorić
Najpametniji kod Srba po funkciji je rekao.
Preporuke:
8
118
3 subota, 29 jul 2017 09:28
Teoretičar
Tipičan primer izvrtanja.Kad neko kaže "Kosovo je Srbija!",gde
je tu rat?
Žalosno je kad Predsednik Akademije "šeni" pred "predsednikom
države" koji "šeni" pred Amerikancima(i pred svima redom),dok dr
žave više nema.
Preporuke:
136
1
4 subota, 29 jul 2017 09:45
Joviša Vidić od Rudina
Ništa novo od gospodina Kostića. Njegov stav o Kosovu i Metohiji je poznat od ranije upućenoj javnosti. Ovom podrškom Vlastodršcu je potvrdio tvrdnje dobro obaveštenih: da je uz Dušana Kovačevića i inih, jedan od viđenijih pseudoklasicista na dvoru narcisa Vučića. Ako znamo, da je Brozu, više od polovine Srpske akademije nauka i umetnosti pisalo ode, onda podrška
- samo za sada- Vladimira Kostića Vođi, predstavlja napredak.
Preporuke:
90
1
5 subota, 29 jul 2017 10:38
nikadsnobom
...Odvratni kvislinzi i mekusci sa svih pozicija se javljaju i prenemazu kako nece rat...Na vasu zalost,imacete rat i ako predate Kosovo i Metohiju i ako ne predate...Rat se ne moze izbeci...Pitanje je samo ko ce ratovati protiv koga i sa kojih pozicija i sa chijom pomoci...
Preporuke:
86
1
6 subota, 29 jul 2017 10:54
serpska sarma, a mož i pasulj
Moraćemo da premestimo sedište SANU u namastir Crna Reka, da tamo "besmrtnici" praktikuju tamošnja "poslušanja"!?
Preporuke:
82
1
7 subota, 29 jul 2017 11:02
izgubljena nada
Odavno si se ti legitimisao, doktore!
Preporuke:
68
3
8 subota, 29 jul 2017 11:04
@ Teoretičar
Ne šeni on pred predsednikom države, ko zna red kim on šeni - samo su im gazde zajedničke
Preporuke:
63
3
9 subota, 29 jul 2017 11:09
zašto nisi podržao dijalog
pre potpisivanja briselskog sporazuma?niko ne uzvikuje ratne pokliče.baš suprotno, poklliče smo slušali kod radikala i u skupštini za govornicom
Preporuke:
51
2
10 subota, 29 jul 2017 11:16
Ovaj ZAVISI od
miloštinje i dobre volje vrhovnika OKUPIRANE i RAZBUCANE Srbije.
Bez agitovanja i promocije SRAMNE izdaje nema sposobnost da zaradi za kili leba.
Preporuke:
55
1
11 subota, 29 jul 2017 11:22
Vlado Banja Luka
Imam poruku za ovog tzv predsjednika SANU: de čovječe smršaj malo i umij se, pa onda dijeli savjete i pametuj... Nisi sposoban da vodiš računa o sebi, a kamoli da vodiš računa o državi i njenim interesima.
Preporuke:
83
4
12 subota, 29 jul 2017 11:22
tuljanin
Svi masoni iz SANU su pregnuli da podrže Aleka, tj. američki, mondijalistički interes. Oni su nacionalisti - ali američki. Stara tradicija. Srbi već više od stotinu godina opslužuju Levijatana. "Slobodarski duh". :))
Preporuke:
65
0
13 subota, 29 jul 2017 11:29
NAROD DA ODLUČU NA
REFERENDUMU
Preporuke:
57
0
14 subota, 29 jul 2017 11:31
Konobar
Liberalni intelektualci rade za imperiju.

Reaguju na AV - gazda nervozan...izbori završeni.

Pitanje za Gospodina: Ako imaš garažu i neko parkira auto i kaže to je sada moje mesto šta bi uradio?

Gospodine, dao bi ti Kosovo za fotelju ali neće moći.DŽaba pomažete imperiji da im oteto poklonite.
Preporuke:
58
1
15 subota, 29 jul 2017 11:31
Marko
SANU opušteno može da promeni ime u Akademija nauka i umetnosti Srbije, niko ne bi ni primetio razliku.
Preporuke:
47
2
16 subota, 29 jul 2017 11:39
Brane
Vučić AV a liberalni intelektualci u Srbiji masovno prorade. Imperija režirala da narod pali zgradu Skupštine da ne režira predaju Kosova...u drugom ešalonu idu nevladine.

Srpski intelektualci da se ujedine vreme je!
Preporuke:
35
1
17 subota, 29 jul 2017 11:55
milovan
Dijalog o KiM je održan i stavljen na papir. Zove se Ustav Republike Srbije. U tom najjačem od svih dijaloga sve piše, lepo, srpskim jezikom. Problem je što se Ustav gazi, svuda, na svakom mestu, u svakom segmentu. Pravna država je u rasulu, počevši od Ustava pa nadole. Zato svi koji podržavaju otvaranje novog tzv. "dijaloga o Kosovu", zapravo polaze od premise da Ustav ne postoji, pa da ga s toga treba napisati tako da se reši kosovsko pitanje. A pored Ustava, kosovsko pitanje rešeno je i Rezolucijom SB UN 1244. Vučić i njegovi prethodnici učinili su sve da se R1244 obesmisli u praksi i da se pravno razvodni do nivoa virtualnog postojanja. Pošto nam je cilj da učimo od velikih sila, onda se treba osvrnuti na recimo ponašanje V. Britanije u vezi sa Foklandskim ostrvima, ili SAD vezano za Irak, Siriju itd. Krim da ne pominjemo. Sve su to varijeteti iste stvari. Nažalost, sterilna SANU, samo je još jedan davljenik u Vučićevoj velikoj Srbiji malog mozga.
Preporuke:
55
3
18 subota, 29 jul 2017 11:56
Glava
Moj Kostiću ono što je vrhovni decenijama sejao u narod sad bi on to izbacivao. Verovatno će mu taj pokušaj doći glave.
Preporuke:
32
1
19 subota, 29 jul 2017 12:02
gandra
kosticu - kad siptari dodju autoputem koji im gradi vucic do nisa - ti ces isto reci - treba staviti tacku na ratne poklice i... predati nis... na svako srpsko povlacenje siptari ce jos jace da nadiru - uspeh im je gotovo zagarantovan - pored ovolike gomile izdajnika u srbiji
Preporuke:
64
2
20 subota, 29 jul 2017 12:07
šta je starije,unutrašnji dijalog ili granični prelazi?
Njemu treba narod,elita(poštena inteligencija),pink,hepi,Kostić i parovi,da pokrije sramotne briselske sporazume za koje nije tražio "unutrašnji dijalog".
hejter
Preporuke:
46
1
21 subota, 29 jul 2017 12:19
Predrag
Ovaj se vec jednom odricao od Kosova!To ga je i preporucilo na ovu funkciju!SPC,SANU...sta je preostalo od srpskih nacionalnih institucija?
Preporuke:
49
0
22 subota, 29 jul 2017 12:27
raja
Ne radi se o nikakom dijalogu već o priznavanju. Šta se vi akademici i drug pravite ludi. Niste vi ludi nego pokvarena izdjnička banda i saradnici okupatora. Ko to izgovara ratne pokliče i zagovara rat. I stalno ovakvi izrodi se vataju za to da neko hoće rat. Srbi neće da se prizna nezavisnost.
Preporuke:
50
0
23 subota, 29 jul 2017 12:28
Mile Kazandzija
Odavno preskacem svaki tekst gde ovaj nesto trtomudi. Eto,na sta nam je spala SANU.
"Ovaj vuckov povodac" treba poslati u Pristinu da tamo ostane (za uvek) tri dana da vidi sta je zivot na KiM.
Preporuke:
47
0
24 subota, 29 jul 2017 12:30
sizif
@Joviša Vidić od Rudina
Ako znamo, da je Brozu, više od polovine Srpske akademije nauka i umetnosti pisalo ode, onda podrška - samo za sada- Vladimira Kostića Vođi, predstavlja napredak.

Pa zar nije upravo Titova vlast, prilikom rešavanja nacionalnog pitanja u Jugoslaviji, objedinila najveći deo albanskih teritorija i kao autonomnu oblast pripojila Avnojskoj Srbiji? Zar nije ta teritorija inače ušla u sastav Kraljevine SHS delom kao deo Srbije, delom kao deo Crne Gore?

Čiji su nacionalni interes bile avnojske granice, prema kojima su ogromne srpske teritorije podeljene između hrvatske i bošnjačke države praktično bez ikakvog reciprociteta? Skoro trećina srpskog naroda.
Preporuke:
30
2
25 subota, 29 jul 2017 12:31
Čekajući Migoa
Sad se vidi da je akcija izdaje uveliko u toku. "Program" izdaje izneo je psihotični Vođa (takođe u Blicu), a "pisma podrške" stižu od akademika Kovačevića (odličan pisac, loš čovek) i od samog predsednika SANU. Za logistiku je zadužen nemački polutabloid Blic jer bi ipak bilo, čak i za Vučićeve standarde, neukusno da taj posao obavlja Informer ili Srpski telegraf. Nema sumnje da čitav niz "uglednih" javnih ličnosti stoji u redu da se pokloni šizofreničnom umu velikog vođe i da, usput, dobije neku unosnu akviziciju za sebe ili nekog člana porodice. Vučić je, iako umno poremećen, prvi od naših političara shvatio da su u Srbiji budale u većini a da one druge možeš kupiti. Bojim se da je ovo ne sumrak nego noć Srbije
Preporuke:
48
0
26 subota, 29 jul 2017 12:32
Srki
sramota kakav covek je predsednik SANU!Po izjvama ne samo ovoj,deluje veoma neinteligentno i u mnogim izjavama do sada je pokazao cak antisrpstvo.Sta sad znaci da se treba stavit tacka na ratne poklice?Ko je uopste javno pomenuo da se ratom oslobodi Kosovo?Apsolutno niko!Ova izjava,kao i izjava scenariste Kovacevica,deluje kao da ju je Vucic pisao,a oni saopstili javnsti u svoje ime,sa svojom znackom.Ocito,Vucic vrbuje istaknute ljude u Srbiji da preko njihovih usta indoktrinira javnost.Pravi mafijas i njemu treba sto pre stati na put.Sto se tice Kosova,pre svega treba stavit na optuzenicku klupu Dacica i Vucica koji su prekrsili ustav potpisivanjem Briselskog sporazuma,onda treba vratit stvari u UN i naseliti sever Kosova sa ljudima koji sada zive u uzoj Srbiji a koji su pobegli sa Kosoova.To znaci da drzava treba da vrati na Kosovo oko 200 hiljada ljudi.Treba im izgradit stanove na severu Kosova i nekolko vecih fabrika,kako bi se sever Kosova ucvrstio i zastitio od Albanaca
Preporuke:
37
1
27 subota, 29 jul 2017 12:36
Lazni patriota
Alekov poltron
Preporuke:
31
0
28 subota, 29 jul 2017 12:39
nenad
SANU, SPC, Zeljko Cvijanovic, Vladimir Djukanovic, sve te intelektualne i moralne velicine su uz Vucica!
Preporuke:
36
4
29 subota, 29 jul 2017 12:41
Pravi Crnogorac
@Sizif

Griješiš sinko, 1918. godine na Podgoričkoj skupštini Crna Gora je proglasila PRISAJEDINjENjE Srbija i postala njen sastavni dio. Isto kao i Srijem, Banat, Bačka i Baranja na Velikoj narodnoj skupštini u Novom Sadu. Teritorija sa kojom Srbija ulazi u Jugoslaviju su čitava današnja Srbija, plus Baranja i zapadni Srijem koji je sada u Hrvatskoj plus Crna Gora plus Makedonija.

Komunisti su stvaranjem AP Kosovo stvorili albansku državu u državi koja je imala mogućnosti na veto odluke Srbije. Zašto Srbi u Hrvatsku nijesu dobili istu takvu autonomiju kao Albanci na Kosovu iako ih je tada bilo više nego Albanaca na Kosovo i u broju a o procentu da ne govorimo? Zato što je Tito bio antisrbin.

Ne treba da se odričemo našijeh teritorija samo zato što su drugi tamo većina? Jel su Hrvati pričali da im Krajina ne treba zato što su Srbi tamo većina? Nijesu. A opet su se borili i za Hercegovinu koja nije dio Hrvatske a oni su tamo većina.
Preporuke:
45
1
30 subota, 29 jul 2017 12:46
Mile nepogoda
Sto dalje od ovoga, jer toliko se naduo da moze biti opasan po okolinu.
(Lukavi) Beckovic se ucutao....Koliko kosta zna li neko da mu ponudimo i javice se.
Preporuke:
35
2
31 subota, 29 jul 2017 12:51
Čobanin Vukadin
SANU i SPC su dva stožera srpskoga naroda. A da li je to danas tako? Da nije tako uverili su me dve izjave i to mitropolita crnogorskog Amfilohija Radovića koji je priznao da je odbio,kako On kaže po uputstvu (čitaj naredbe) Patrijarha i Sinoda srpske pravoslavne crkve,da bude svedok odbrane Predsedniku Miloševiću u Hagu. Druga izjava koja negira da su ove dve institucije stožer srpske nacije,je izjava ovog uštogljenog Predsednika SANU koji ne zna ni da sroči pametnu misao koja bi ohrabrila i dala makar male šanse da smo Narod, a ne stoka.Zar nemaju makar malo stida, ili očekuju da je narod toliko zarobljen u svojoj nemoći da ne vidi kakvu elitu ima, izgrađenu u titovskoj Jugoslaviji. Narod ipak nije stoka kako ga ove dve institucije tretiraju, već je tu neko drugi stoka.
Preporuke:
38
2
32 subota, 29 jul 2017 12:56
Misa
Vi niste Intelektualac, Vi ste da izvinite trut.. koji se boji da ga ne ostave bez apanaže... Aj da vidimo ko će još da digne dva prsta posle poziva velikog vođe....
Preporuke:
52
0
33 subota, 29 jul 2017 13:00
Diklic
ajte vi lepo g Kosticu za Crnu Goru, tamo kod Mila
Preporuke:
47
0
34 subota, 29 jul 2017 13:08
mrljavko
je li to onaj Vladimir Kostic, koji je pre neku godinu konstatovao da je KiM vec izgubljen i da to treba da priznamo. Ovaj kao da ne razume sta znaci otpis dela teritorije i staon vise ima da prica. Nego jos je veci problem kad takav sedi na poziciji kojoj je. Veoma naopak izbor, a tek koliko je opasno za politiku jednog naroda da i ne pricamo. Samo iznicu ili diletantski mozgovi ili prodane duse. Juce onaj Kovacevic a danas ovaj Kostic. SANU rak rana Srpskog naroda.
Preporuke:
33
1
35 subota, 29 jul 2017 13:10
Crna Mamba
Kad iza, namerno iskrivljenih činjenica, stoji neko ko bi po vokaciji bio dužan da svom narodu kaže istinu, dužan da časno brani tu istu istinu, onda treba dovesti pod sumnju i integritet ličnosti a i integritet institucije koju vodi.
Jer čisto sumnjam da on ne razume da naspram ovog dijaloga ne stoje ratni pokliči. Nije poziv na dijalog usledio posle neke dramatične situacije i pogoršanja odnosa među srbima i šiptarima. Odnosi su tekući-ni bolji, ni gori nego uobičajeno tako da se može reći da je poziv na dijalog ničim izazvan.
U stvari, poziv na dijalog je usledio posle posete Americi i onog ispraćanja do kapije. Tad je, verovatno, ponuđena neka šargapera na koju se začevi primaju.
Preporuke:
37
0
36 subota, 29 jul 2017 13:23
sizif
@Pravi Crnogorac
Zašto Srbi u Hrvatsku nijesu dobili istu takvu autonomiju kao Albanci na Kosovu iako ih je tada bilo više nego Albanaca na Kosovo i u broju a o procentu da ne govorimo?

A dobro otkud i zašto uopšte tolike srpske teritorije u hrvatskoj i bošnjačkoj državi? Pitanje je zašto Srbi, Hrvati i Bošnjaci, prilikom rešavanja nacionalnog pitanja u Jugoslaviji, nisu normalno razgraničeni poput ostalih evropskih naroda uz poštovanje reciprociteta.
Nemačka mapa, Jugoslavija - stanje 1940.
http://bit.ly/1qJhGBm

Vojvodstvo Štajersko je npr. postojalo u kontinuitetu od 1180. U vreme stvaranja nacionalnih država, 1918. je normalno podeljeno po etničkom principu, naravno uz poštovanje reciprociteta.
http://bit.ly/2haJ1wT
Preporuke:
13
2
37 subota, 29 jul 2017 13:30
Bojan, Priština
Izdajnički janjičarski/drugosrbijanski šljam i otpad ne miruje!

Zamenom teza obmanjuje sluđeni narod - govore o izbacivanju Kosova i Metohije iz Ustava pa plaše narod ratom.

Priča mi juče jedan prijatelj iz Peći koji je Žandarm - i kaže, kako je naša Vojska u kolonama izašla sa Kosova tako je pre neki dan Žandarmerija izašla iz Preševa i Bujanovca, ni jedan žandarm nije ostao, a o tome nigde slike nigde reči.

Danas su izdali Kosovo sutra će drugi deo Srbije.

Tj juče su izdali Kosovo a danas već prave veliku Albaniju na jugu Srbije.
Preporuke:
34
2
38 subota, 29 jul 2017 13:32
Od Srbije pravite beogradski pašaluk
Onaj ko se divi Vučiću i citira ga ima psihičkih problema. Čovek je akademik i ne može da prepozna jednog mitomana i lažova.
Taj Vučić je potpisivanjem brislelskog sporazuma već priznao Kosovo kao državu. Sad traži alibi. Slobodno predsedniče SANUa idite i rukujete se sa Tačijem i Haradinajem. Samo pre toga i zajedno sa Vučićem i pocepaj one panoe ispred skupštine. Neizaslužiju ti ljudi i njihove porodice da ih predstavljate.

Nemojte se tamo predstavljati kao Srbi nego imenom i prezimenom.
Preporuke:
33
0
39 subota, 29 jul 2017 13:35
Pravi Crnogorac
@Sizif

Pa može i Krajina u Srbiju. Ja ti objašnjavam sinko da su AVNOJ-evske granice crtale crvene ustaše jer su Albanci na srpsko Kosovo dobili autonomiju, a Srbi uterani u Hrvatsku kao građani drugog reda. I objašnjavam ti da ne trebamo odustati od naših teritorija bez obzira da li smo većina ili ne. Ponavljam Hrvati su hteli i srpsku zemlju u Hrvatskoj ali i svoju zemlju u BiH. Nije ih jedno sprečavalo u drugom, ne treba ni nas.
Preporuke:
26
2
40 subota, 29 jul 2017 13:45
mrljavko
prosto je zacudjujuce da Srbija nema bistrije ljude na funkcijama, vec degradirane mozgove koji u promasenom vremenu podrazumevaju svoju curansku promenadu u vec davno degenericnom SANU kao neki zivotni uspeh. Organizacija samoizolovanog nekorisnog i uobrazenog sveta SANU vec se dovoljno puta pokazala kao etiketirani drzavni mudrac degenerik iz cijih redova nije nista do sada korisno izaslo. Onda i nije ni cudo kako joj je neki Kostic postao lider i neki prividno nazovi prvi covek. Ocigledan skup raga, te je za one mladje i malo promucurnije generalni savet da beze od tog SANU sto dalje i da ako mogu formiraju neko daleko zdravije telo. Davno veoma davno, nekada telo pod istim nazivom okupljalo je daleko bistrije, ostrije i zdrave umove, ali se eto potpuno degenerisalo. Od nekadasnjeg ponosa biti clan SANU danas je izaslo na sprdnju.
Preporuke:
24
0
41 subota, 29 jul 2017 13:51
rele
Akademik Kostić ne želi biti neodgovoran čovjek na odgovornom mjestu.To što je izravan mu je kao čovjeku plus.Mogao bi pilatovski oprati ruke i poslušati sirenski zov ljudi koji ne priznaju drugačije mišljenje pa se ili ne izjasniti ili dati neodređen stav.Srbija je sada u prilici da nametne svoju agendu o diskusiji o kosovu kao plod unutrašnjeg dijaloga ili djelomičnog koncenzusa.Bez aktivnog učešća Srbije u kosovskom pitanju nema ni mogućnosti da se išta postigne jer surova stvarnost na terenu može biti svakim danom sve gora,a oni koji se nadaju nuklearnoj krizi Rusije i zapada pa da onda vrate Kosovo su neodgovorni i riskiraju opstanak Srbije kao države.Koliko sam čuo Haradinaj je stolar po struci tako da je Vučić s te strane u startu u prednosti.
Preporuke:
4
24
42 subota, 29 jul 2017 13:58
sizif
@Pravi Crnogorac
Ja ti objašnjavam sinko da su AVNOJ-evske granice crtale crvene ustaše


Inače te granice bilo potpuno nemoguće uspostaviti u onim okolnostima a kamoli održavati, u stvari bile bi nezamislive da su Srbi bili koliko-toliko zrela nacija.
Preporuke:
12
2
43 subota, 29 jul 2017 13:59
hokahej
Da li to vazi i za amere koji su nas bombardovali ? Da li to znaci da srpska svojina ostaje srpska svojina koja ne moze ratom da se otudji ?
Preporuke:
10
0
44 subota, 29 jul 2017 14:58
Laž
Laž je da srpska elita viče ratne pokliče. Manja je od makovog zrna odavno.
Preporuke:
19
0
45 subota, 29 jul 2017 15:00
Mik
Sve je to u redu, samo bih upitao uvaženog akademika šta činiti kada krenu ratni pokliči arnautske fisovske elite? Hoćemo li na to odgovarati kosmopolitizmom kruga dvojke, zajedničkim tržištem ili nečim trećim...!?
Preporuke:
20
0
46 subota, 29 jul 2017 15:03
brzi
@sizif

Oko podele Štajerskog vovjodstva se varaš. Nije bilo tu nikavog reciprociteta nego na silu stvorena granca po crti dokle su stigle vojske pobedničke strane do kraja prvog svetskog rata. Granca potvrđena u Versaju na osnovici želja i uslova pobedničke strane u ratu. Takođe bilo je masovnoga proterivanja civilnog stanovništva poražene strane u ratu i pljačke imovine tog odbeglog civilnog stanovništva ( normalno je da pobednik u nekom ratu preuzme državnu imovinu poražene strane ali civilna imovina trebala bi ostati netaknuta ali nije).
Preporuke:
12
0
47 subota, 29 jul 2017 15:10
Srbin
Ako narodu treba da kaze neko nesto on smatra da je narod Glup pa mu uvek treba reci sta mu je ciniti a jedan komentar nismo STOKA pa da nismo nebih oni bili na vlasti.
Preporuke:
15
1
48 subota, 29 jul 2017 15:10
brzi
Svi zaboravljate ko je otvorio ovu najnoviju Pandorinu kutiju zvanu Kosovsko pitanje. Prvi je javno obelodanio da je KiM izgubljena orginalni radikal i orginalna srbenda Milan St Protić. A posle njegovog intevjuja usula se lavina.
Preporuke:
6
12
49 subota, 29 jul 2017 15:14
Marijana Koštić
Poštovani akademiče Kostić, slažem se sa tim da treba voditi dijalog, a ne rat ! Međutim put i način je totalno " nakaradan" ! Zar nije normalno da Predsednik države uradi okvirni predlog koji bi građani, institucije, NVO, partije i svi zainteresovani diskutovali i davali predloge, dopunjavali novim idejama... Ovakav poziv mi, kao bivšem prosvetnom radniku, izgleda kao kada bi nastavnik došao u razred i kazao učenicima da pišu pismeni zadatak, a da ne zada osnovne okvire i teme o kojima treba pisati !
Dakle, dijalog da, ali o čemu konkretno ? Priznavanje samostalnosti Kosova i Metohije ? Jedino je to ostalo otvoreno, jer o svemu ostalom su naši političari u beskonačnost i bez vidnih rezultata diskutovali u okviru Briselskog sporazuma !
Preporuke:
19
0
50 subota, 29 jul 2017 15:34
logično pitanje
Da li svi članovi SANU tako misle?
Preporuke:
19
0
51 subota, 29 jul 2017 15:36
sram te bilo, akademiče, a bio si rekao da su te iskinuli iz konteksta
Slušamo šiptarske ratne pokliče, ne naše. Znači kadgod neko nešto pripreti, mi komad zemljice Srbije, na tacni, pa dva sata, mir!
Preporuke:
25
0
52 subota, 29 jul 2017 15:56
Bajo Pivljanin
Rasformirati SANU kao kvislinšku organizaciju!
Preporuke:
32
0
53 subota, 29 jul 2017 16:02
sizif
@brzi
Oko podele Štajerskog vovjodstva se varaš. Nije bilo tu nikavog reciprociteta nego na silu stvorena granca po crti dokle su stigle vojske pobedničke strane do kraja prvog svetskog rata. Granca potvrđena u Versaju na osnovici želja i uslova pobedničke strane u ratu.

Odnos snaga je naravno imao neizbežnu, ali u Evropi obično ograničenu ulogu prilikom stvaranja i razgraničenja modernih nacionalnih država. Glavni faktor je bilo stanovništvo i pravo na samoopredeljenje uz poštovanje kakvog-takvog reciprociteta, naročito na teritorijama Austrougarske i Turske.

Prema ovim podacima u Štajerskoj je 1910. popisano 983.000 Nemaca i 409.000 Slovenaca. Ovde kažu da je oko 3/4 površine istorijske pokrajine ostalo u Austriji.
http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=59879
Ove sume naravno nisu jedini faktor kada je reč o stanovništvu, ali reklo bi se da se radilo o "kakvom-takvom reciprocitetu".
Preporuke:
2
3
54 subota, 29 jul 2017 16:03
Masonsko maslo
Masoni ne zastupaju interese Srba niti se osećaju Srbima (sem licemerno na papiru). To je za njih tabu i suštinski sankcionisano jer su im centri, nalogodavci i komanda napolju. Oni su taj "meki" deo strane okupacije, jednako kao i NVO koji kontroliše i ako se naredi ruši iznutra.
Sa srpskim narodom koji se večito brani pod genocidima je kao i sa ruskim, ako Vatikan i bankari izabranih koji kontrolišu masone preko svojih medija oglase (iz svojih uskih interesa) nekog za neprijatelja, onda se to nabija u mozak celom svetu da bi se taj narod iskorenio.
Onda dobijate ovakve podmukle napade spolja kontrolisane ili nekakvim interesima, na unutrašnjem truljenju Srbije angažovane, lažne "elite" (manjinama se ne čudim), pogubne za opstanak srpskog naroda i države.
Preporuke:
14
2
55 subota, 29 jul 2017 16:14
Boba
Ah stara udbaška škola i još jedan komunjarski trut koji je postao masonac i prodaje veru za večeru čim zine.
Srbija se neće spasiti sve dok ovakve ne pošalje na ćubrište istorije zajedno sa komunjarskim institucijama koje su uništavale i uništavaju Srbiju
- na silu uvedenom 'republikom' gde su Srbima uglavnom upravljali hrvati, crnogorci, tzv. bošnjaci a sada i jedan prikriveni albanac.
- komunjarskom SANU gde uglavnom sede komunjare i masoni
- tzv. 'autonomnim pokrajinama' koje su na Balkanu jedino ostojale i postoje u Srbiji da bi se Srbi i Srbija cepala i delila kome stigne.

Ovo mirnodopsko samoubijanje Srbije je dokaz da ima i gore sudbine u tzv 'miru' gde se ekonomski ubija narod i država, jer Srbija nije ni u jednom ratu postajala manja i bednija nego pod ovim poltronima u zadnje dve decenije.

Svima treba da bude jasno da kukavice umiru svaki dan i da će pod najvećom od svih kukavica Vučićem i ovakvim njegovim poltronima, nestati sigurnije nego pod direktnom okupacijom.
Preporuke:
19
7
56 subota, 29 jul 2017 16:20
Nenad
Narod hrabro ne da Kovačevića, Vučija, Kostića i Dačija stranim silama. Kosmet bi možda i dao, ali njih ne da i neće ih ni dati.
Preporuke:
23
0
57 subota, 29 jul 2017 16:22
Cile
U ovoj kvazi državi otpočelo je takmičenje ko će dalje da pljune na Kosovo i Metohiju!
Preporuke:
25
0
58 subota, 29 jul 2017 16:23
Klika
Diktator, koji je potpisao i radi (javno, a još više tajno) protiv svih osnovnih interesa srpskog naroda i Srbije, sada podmuklo među Srbima istih mišljenja i manjinama traži podršku za svoju dosadašnja i buduća izdajstva i štete.
Preporuke:
20
0
59 subota, 29 jul 2017 16:48
Rodezija
SANU - srpska akademija naprednjačkih uvlakača
Preporuke:
16
0
60 subota, 29 jul 2017 16:54
Klika
I što je jednako pogubno, tek postavljen nečasnim izborima ovim radi na razdoru sa manjinama i razdoru među srpskim stanovništvom okrećući jedne protiv drugih i ohrabrujući neprijatelje sa ukupno nesagledivim posledicama samo zato da bi video na koliku lojalnost i brojčanu snagu ljudstva može računati u slučaju unutrašnjih sukoba.
To ne da nije način da se vodi država nego je najbrži put da se iznutra razori, uništi i izazove katastrofa. Ne padaju mu na pamet pošteni izbori i poštena skupština, sloboda medija, referendumi itd., nego sam odlučuje i diktatorski potpisuje u ime naroda kome nanosi štetu rugajući mu se uz put na svakom koraku.
Preporuke:
13
0
61 subota, 29 jul 2017 16:56
Rodezija
Više dostojanstva ispoljavaju polaznici Akademije "Miki Panjković" od ovih malokrvnih "intelektualaca".
Preporuke:
12
0
62 subota, 29 jul 2017 17:14
Turas
Od Memoranduma SANU iz titinih vremena ova institucija je pod političkom kontrolom . Otuda i ovaj gospodin sa "intelektualnim" predlozima , tamo gde im nije mesto . Koji dijalozi i razgovori sa geađanima ? Oko čega ? Koja DVA naroda na Kosmetu ?
Dali je Kosmet posle Rezolucije izgubljen u "teškoj" borbi pa sada treba da se raspravlja o podeli ?
Da li se to promptno u Srbiji stvorila "elita" izdajnika? Dovedite čoveka koji je van domašaja medijskog ispiranja mozga u Srbiji sa sela , planine i pitaj te ga čija je zemlja Kosovo i Metohija - pomisliće da ste ludi . Šta mi ludi da pomislimo o ovima koji "pametno" vode ovu zemlju ?
Preporuke:
12
0
63 subota, 29 jul 2017 17:20
sizif
@Pravi Crnogorac
Ja ti objašnjavam sinko da su AVNOJ-evske granice crtale crvene ustaše

Pa zar nisu monumentalnu gazimestansku kulu, koja se može videti na tolikim srpskim slikama sa Kosova, 1953. podigli upravo ti koji su crtali avnojske granice? Priča o srpskom Kosovu je imala značajnu ulogu u jugoslovenskoj mitologiji.
Preporuke:
1
6
64 subota, 29 jul 2017 17:30
@ sram te bilo, akademiče, a bio si rekao da su te iskinuli iz konteksta
...i sad ce isto da kaze, reci ce da je mislio i na siptarsku decu , samo mu se omaklo pa nije izgovorio!
Strasna ekipa:
Gojkovic - predsadnica Skupstine
Vulin - ministar vojni bez vojske
Brnabic - opisite svi vi predsednika vlade
Pasalic - koga li tek taj stiti
Kostic - predsednik SANU, organizacije u kojoj clanovi i ne znaju zasto su tu
...a sta cemo tek sa Ustavnim sudom, clanovi mu se kriju od javnosti
Preporuke:
14
0
65 subota, 29 jul 2017 17:53
Mrmot
NE MOŽE NAM ŠKOLA DATI ONO ŠTO NEMAMO.Ili imaš u sebi ili nemaš.Ovaj bi izdao sve i nije akademiku važno ko je na vlasti isto bi on napadao svoj narod.Tipična zamena dželata i žrtve.I tera nas da priznamo da smo nešto krivi.A ne znaju ni on ni gospodar koji ih kešira šta smo krivi.Ali ovakvim malim osobama važno je da priznamo.A i dalje ne znaju šta
Preporuke:
10
0
66 subota, 29 jul 2017 18:06
pa, druze akademski _
- jesi li rekao ili ne?
Hoces li tuziti Blic?
Da nisi, mozda, zajedno sa Blicom pokusao da zamajavas javnost, onako spinovanjem ili kako se vec to zove?
Preporuke:
13
0
67 subota, 29 jul 2017 18:09
Mrmot
DŽELAT NE MOŽE U MIRU DA ŽIVI SA GRESIMA PA IZNOVA NAPADA ŽRTVU DA PRIZNA KRIVICU DA BI ON IMAO ILUZIJU DA NIJE NIŠTA LOŠE URADIO.To je kao kada vama uzvrati loše neko kome ste pomogli,jer on to ne može da podnese.Ovi slepi miševi će sada jedan po jedan po komandi da iskači i da bljuju po Srbiji.EH ELITO.DRINO,JE.... TI-što reče Ljuba Tadić.I još reče-RAZJEDA NAS TAŠTINA.Akademici i vlast malo manje da misle.Biće bolje za Srbiju.Nego vas molim iz NOVE SRPSKE POLITIČKE MISLI postavite tekst Mihaila Medenice "Unutrašnji dijalog,iliti,opelo za Srbiju".Mnogo jak tekst.Jako nema šta
Preporuke:
12
0
68 subota, 29 jul 2017 18:15
Nenad
Ko je hrabriji i veći patriota? Narod, Vuči ili Kostić? Teško je odlučiti.
Preporuke:
13
0
69 subota, 29 jul 2017 18:15
brzi
@sizif

Samo informativno; južne granice štajersog vojvodstva išle su po liniji Od Brežica prema severu po reki Savi do Trojana pd Trojana istočno prema Mariboru i dalje Lenartu, od Lenarta južno prema Ormožu i od Ormoža prema Brežicama po dolini reke So(u)tle. To je mnogo više od trečine teritorije. Ali je istina da je slavensko stanovništvo bilo večina u ovom južnom delu južnog dela štajrskog vojvodstva uz granicu sa današnjom Hrvatskom. Ili plastično kazano sve što je severno od linije Maribor - Lenart do austriske granice je glavni argumenat za razgraničenje vojnička čizma. I to je bio princim stvarnaja granica u ono vreme. I vi, da niste stali na Prokletju nego produžili prema Draču ta teritorija današnje Albanije bila bi tada data vama sa glavnim razlogom vojničkom čizmom. istini na srce sve te problematične granice, i vašu sa Albanijom i slovenačko austrisku crtali su englezi da bi što više odaljili tadašnje germane od pristupa morima u ono vreme.
Preporuke:
2
8
70 subota, 29 jul 2017 18:18
SVI NA REFERENDUM
ZA SUVERENU SRBIJU!
Preporuke:
17
0
71 subota, 29 jul 2017 18:20
Realan
Vučićeva ideja!? Svašta! Pa, cela naša partokratija nema nijednu svoju ideju, sve su tuđe. Sva intelektialna elita je kupljena, ona koja nije uništena je. Predsednik SANU je američki đak. Da je iz naziva SANU uklonjeno prvo slovo stvari bi bile jasnije. Ali, sve mora da bude „transparentno”, da se istina ne sazna.
Preporuke:
9
0
72 subota, 29 jul 2017 19:23
čitalac
Znao sam da je novac bitan u životu da se plate računi hrana itd ali da baš zbog njega neko postane krpa.... tek sada vidim njegovu veličanstvenu moć koja nastaje na tastaturi i u štamparskoj mašini.
Preporuke:
11
0
73 subota, 29 jul 2017 20:25
mala primedba
Samo da podsetim, predsednik SANU po svojoj funkciji nema pravo da govori u ime SANU već samo da predstavlja SANU u javnosti, tj tek kad SANU na nekom sastanku usvoji neki dokument onda ima dužnost da predstavlja taj dokument u javnosti. Ovi solo istupi pojedinca Kostića nemaju apsolutno nikakvo značenje, osim kao pokazatelj degradacije SANU jer ga puštaju da radi takve stvari.
Vreme je da ih neko upita da li SANU i dalje postoji kao institucija sa svojim statutom ili postoji samo pojedinac Kostić.
Preporuke:
11
0
74 subota, 29 jul 2017 21:28
Atena
Predlazem postovanog akademiku da poslusa intervju u kom doskorasnji direktor CIA-e za Balkan prosto moli srpske politicare da pocnu da vode racuna o interesima Srbije i prekinu kontinuitet podanicke servilnosti ukoliko zele da Srbija uopste postoji. Kad vec doktor nista ne zna o pitanju o kom se izjasnjava, bio bi red da konsultuje akademika Krestica na primer. Casni strucni istoricar bi njega sigurno uvazio da se nekom vadi slepo crevo. Ovo je malo izbiljnija tema, o kojoj doktor nije kompetentan, ali lakonski narod plasi nepostojecim ratnim poklicima. Pridruzio se ovima sto zure da preseku stvar jer je slabljenje klintonovsko albanskog faktora izvesno. Time je njegova pozicija jasna. Kao i nedostatak casti, morala i potpuna nedostojnost za funkciju na kojoj je. Stidite se, doktore!
Preporuke:
4
0
75 subota, 29 jul 2017 21:30
gark
Iako nemam ništa protiv istupa akademika Kostića ovo preveliko očekivanje od SANU kao institucije mi izgleda specifično za Srbe kao narod.Nisam primijetio da u drugim državama akademije imaju takav utjecaj na nacionalnu politiku kao u Srbiji.SANU se memorandumom 80-ih i istupima akademika 90-ih dosta iskompromitirala netočnim prognozama a svojim je djelovanjem naštetila mnogim životima.U demokratskim društvima akademija je skup najizvrsnijih ljudi u nekom području,a ne skupina koja se kiti znanstvenim autoritetom da bi radila pritisak na nacionalne politike i izigravala neku vrstu nacionalističke inkvizicije-tko je na liniji tko ne.Utoliko mislim da je istup akademika kostića dosta uravnotežen u odnosu na intelektualce s kraja 80-ih kao Mihajlo Marković,krestić, Ćosić i slični.
Preporuke:
1
5
76 subota, 29 jul 2017 22:13
čitalac
Znao sam da je novac bitan u životu da se plate računi hrana itd ali da baš zbog njega neko postane krpa.... tek sada vidim njegovu veličanstvenu moć koja nastaje na tastaturi i u štamparskoj mašini.
Preporuke:
8
0
77 nedelja, 30 jul 2017 08:52
Poštovalac NSPM
Budalaštine, kada od nekoga kao predsednika SANU čujete da sa šiptarima treba voditi dijalog onda čovek ne zna šta pre da misli o ovom akademiku, da je neupućen i ne zna ništa, da je potplaćen i radi za dušmane, da je šenuo i izgubio veru zbog prvelikog straha od gubitka privilegija i komfornog života, da ne razume zašto su Srpski junaci ginuli na Košarama i duž cele Albanske granice i širom Kosova, tuga i opomena. Zašto ne vodi unutrašlji dijalog o tome što nestajemo zašto se ne rađa novo pokolenje zašto ljudi beže iz zemlje u kojoj je on predsednik SANU, i šta raditi da se ta pošast zaustavi i Srbi vostanu. Njemu umesto da otpadne rep on mu izgleda raste, problem je u tome što nije on jedini koji je izgubio veru nadu i kompas. Živela Srbija.
Preporuke:
2
1
78 nedelja, 30 jul 2017 10:35
Konobar
Liberalni intelektualci u Srbiji razmišljaju debelim crevom.

Srpski intelektualci nisu isto što i liberalni intelektualci u Srbiji.

Ovi rade za imperiju.
Preporuke:
7
0
79 petak, 04 avgust 2017 08:51
Primorac
"Drugosrbijanac" na čelu SANU! Dno dna!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner